داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

واکنش باشگاه استقلال به ماجرای میلیچ| توافق برای افزایش زمان قرارداد

  • کد خبر: ۵۱۷۳۶
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۵
واکنش باشگاه استقلال به ماجرای میلیچ| توافق برای افزایش زمان قرارداد
باشگاه استقلال تاکید دارد که روند مذاکرات با هرویه میلیچ برای تمدید قرارداد به میزان یک یا دو فصل دیگر کاملا مثبت پیش رفته و برخی جریان‌ها سعی در تخریب روابط میان دو طرف دارند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، هرویه میلیچ از روزی که خانواده اش را به ایران آورده در تلاش است تا طی یک فرایند قانونی قراردادش را با باشگاه استقلال به مدت یک یا دو سال دیگر افزایش دهد. میلیچ حتی مذاکرات اولیه را هم با باشگاه استقلال انجام داده و هر دور طرف برای عقد قرارداد جدید کاملا درآمادگی به سر می برند. اما برخی جریان های خبری مدعی شده اند که باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد میلیچ با موانع قانونی مواجه شده است.

این خبر را باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای تند وصریح تکذیب کرده تا نشان دهد ماجرای تمدید قرارداد میلیج بسیار جدی است و به زودی این قرارداد دو طرفه منعقد خواهد شد. باشگاه استقلال در بیانیه ای که پیرامون این ماجرا منتشر کرده چنین آورده است:« ظاهرا مذاکرات باشگاه استقلال با هروویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال جهت تمدید قرارداد این بازیکن به مذاق برخی از رسانه‌ها خوش نیامده و به هر ترتیب برخی از رسانه‌ها سعی در ایجاد جوی مسموم با انتشار اخباری کذب در خصوص روند مذاکرات با میلیچ هستند.

باشگاه استقلال در حال حاضر با میلیچ مذاکرات خوبی داشته و هیچ مسئول یا ارگانی در این خصوص دخالتی نداشته و ندارد.است؛ مدیریت حقوقی باشگاه استقلال از جراید و رسانه‌هایی که اخبار کذبی در این خصوص منتشر کرده‌‌اند، از طریق مراجع ذیربط اقدام خواهد کرد.» واکنش باشگاه استقلال نشان می دهد مسئولان درباره شیوه عقد قرارداد با میلیچ بسیار حساسند وقصد ندارند تحت تاثیر برخی جریان های خبری قرار بگیرند.

جالب است که در روزهای اخیر بارها برخی رسانه ها که ظاهرا با استقلال عهد دشمنی بسته اند پیوسته خبرهای نادرست از این باشگاه منتشر کرده اند. حتی برخی نقد ها نیز به حدی مغرضانه بوده که صدای سرمربی استقلال را هم درآورده و او را به شدت از این ماجرا شاکی کرده است. آخرین خبر از باشگاه استقلال درباره میلیچ این است که مسئولان ابتدا حل مشکل مسکن این بازیکن کروات را در دستور کار خود قرارداده اند و در مرحله بعد با او قرارداد جدید به امضاء خواهند رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->